Zoekmachine optimalisatie Rotterdam

Zoekmachine optimalisatie

Lees hier dé zoekmachine optimalisatie factoren die werken voor jouw bedrijf!

Zoekmachine optimalisatie. Het synoniem van SEO (Search Engine Optimization).

Een van de belangrijkste hulpmiddelen van zoekmachine optimalisatie is een landingspagina. Dankzij zoekmachine optimalisatie voor Seobureau ben je op deze landingspagina terechtgekomen.

Wil jij zonder deze landingspagina te lezen weten hoe Seobureau voor jouw bedrijf uit Rotterdam met behulp van zoekmachine optimalisatie voor brood op de plank zorgt?

Ontdek het hier

Over zoekmachine optimalisatie is al enorm veel geschreven. En dat is logisch. Want het is een enorm belangrijk onderwerp. Omdat geen enkel bedrijf meer zonder zoekmachine optimalisatie kan. Wij als online marketingbureau niet. Jouw hoveniersbedrijf niet. Of je nu een fietsenwinkel hebt, eigenaar van een accountantsbureau bent, een reisorganisatie bent of als kledingwinkel… Of je nu diensten of producten verkoopt: we hebben allemaal zoekmachine optimalisatie nodig.

Want waarom hebben we allemaal zoekmachine optimalisatie nodig? Omdat zoekmachine optimalisatie hét middel is om online en op de lange termijn klanten te genereren. Klanten die bijdragen aan jouw algemene omzetdoelstelling.

Want dankzij zoekmachine optimalisatie zorgen wij voor het volgende:

  1. Google vindt jouw website interessant en belangrijk.
  2. Zodat jouw websitepagina’s hoog op Google staan.
  3. En potentiële klanten jouw website op Google vinden.
  4. Waarna deze potentiële klanten na een websitebezoek actie ondernemen.

Zo worden zoekers op Google bezoekers van jouw website. En deze bezoekers worden klant. Door content slim in te zetten. Dat is zoekmachine optimalisatie samengevat in één zin.

Jij vraagt ons of wij jouw website willen optimaliseren voor zoekmachines als Google

Zoekmachine optimalisatie Seobureau

Dan beginnen we met het beantwoorden van de volgende vragen. Want Google vindt het belangrijk dat er een positief antwoord gegeven kan worden op de volgende vragen:

  1. Is jouw website technisch in orde?
  2. Is jouw website wel veilig?
  3. Is het hoofdmenu van jouw website logisch ingedeeld?
  4. Is het voor een websitebezoeker eenvoudig en logisch om een actie te ondernemen of meer websitepagina’s te bezoeken?
  5. Zijn de teksten van jouw website aantrekkelijk voor klanten: schrijf jij content op basis van vragen en behoeften van klanten (zoektermen die zij gebruiken op Google)?
  6. Verwijs je op jouw eigen websitepagina’s naar andere pagina’s van jouw eigen website en andere relevante websites? En verwijzen andere websites naar jouw website?
  7. Zijn er al landingspagina’s geschreven aan de hand van echte vragen van potentiële klanten aan Google?

Zijn er vragen waar we nog ‘nee’ op moeten antwoorden? Dan gaan we aan de slag met zoekmachine optimalisatie voor jouw bedrijf.

Maar dat is nog maar het begin van zoekmachine optimalisatie. Zoekmachine optimalisatie is nog veel meer. Daarom heeft zoekmachine wel een begin, maar geen einde. Want jouw website kan altijd beter gevonden worden. Klanten heb je (bijna) nooit genoeg. Websitepagina’s kunnen altijd verbeterd worden. De perfecte websitetekst bestaat niet. Jouw bedrijf verandert. Google verandert. Concurrenten veranderen. En daarom moeten we zoekmachine optimalisatie ook continu aanpassen en verbeteren.

Jouw zoekmachine optimalisatiereis begint vandaag. Laat je je tijdens deze reis begeleiden door ons online marketingbureau.

Want zoekmachine optimalisatie besteed je uit aan Seobureau!

Lees maar verder voor de optimalisatiemogelijkheden voor de website van jouw bedrijf! SEO uitbesteden was nog nooit zo eenvoudig.

Ik besteed mijn SEO uit

Wat betekent zoekmachine optimalisatie nu precies?

Zoekmachine optimalisatie

Zoekmachine optimalisatie of SEO is een van de mogelijkheden van online marketing. Zoekmachine optimalisatie is een begrip dat niet tastbaar is. Heel kort is zoekmachine optimalisatie het ondernemen van de juiste stappen om te zorgen dat Google jouw website zo hoog mogelijk laat zien. Zodat potentiële klanten jouw website zien. Dan op jouw website klikken. En dan uiteindelijk een actie op jouw website ondernemen. 

Om het eenvoudig te houden bestaat zoekmachine optimalisatie uit twee grote doelstellingen. Dit zijn eigenlijk twee stappen die wij willen bereiken met zoekmachine optimalisatie voor jouw bedrijf:

  1. Meer websitebezoekers.
  2. Meer acties.

1.     Meer websitebezoekers

Iedereen gebruikt Google. En als je Google niet gebruikt, dan gebruik je Bing. En daarom gebruiken bijna al jouw potentiële klanten ook Google.

Elke dag stellen we enorm veel vragen aan Google. En Google wil die vragen beantwoorden. Dat kunnen ze niet zelf. Daar gebruiken ze alle websites ter wereld voor. En daarom is de eerste uitdaging van zoekmachine optimalisatie: zorgen dat jouw website zoveel mogelijk vragen beantwoordt. Zodat jouw potentiële klant die een vraag stelt aan Google op jouw website terecht komt.

2.     Meer acties

Maar we willen niet dat een websitebezoeker alleen maar een websitebezoeker blijft. Nee: we willen uiteindelijk dat hij een product koopt of een offerte van jouw dienst aanvraagt. Dat noemen we een harde conversie. We willen dus dat een websitebezoeker direct een klant wordt.

Het kan ook zijn dat jij wilt dat een potentiële klant contact opneemt, zich inschrijft voor jouw maandelijkse nieuwsbrief. Of dat hij een eBook op jouw website downloadt en zo zijn gegevens achterlaat en je hem persoonlijk kunt benaderen. Dit wil jij omdat jouw bedrijf niet direct producten of diensten verkoopt aan klanten in Rotterdam. Niet via jouw website in ieder geval. Dus wil je klantgegevens verzamelen. Dat noemen we een zachte conversie. Met behulp van die gegevens kun je er uiteindelijk ook voor zorgen dat een websitebezoeker (op lange termijn) een klant wordt.

Hoe zorgen we voor meer websitebezoekers en meer acties?

Daar hebben we de volgende hulpmiddelen voor:

1.     Landingspagina’s

Het eerste hulpmiddel van zoekmachine optimalisatie zijn landingspagina’s. Waarschijnlijk kende je die term al en wist je het al: landingspagina’s zijn enorm belangrijk. We kunnen niet meer zonder. Tenminste: als jij wilt dat jouw website gevonden wordt door Google. Landingspagina’s zijn gewoon pagina’s op jouw website. Maar we kunnen ze niet overal en zomaar op jouw website vinden. Want ze staan bijvoorbeeld niet in jouw hoofdmenu. Maar op de achtergrond zorgen ze ervoor dat potentiële klanten jouw website vinden op Google. En daarom gaan we zoveel mogelijk landingspagina’s schrijven en plaatsen.

Effectieve landingspagina
Effectieve landingspagina

2.     Linkbuilding

Google wil dat de kwaliteit van jouw website ook bewezen wordt op en door andere websites. Daarom gaan we ervoor zorgen dat andere websites jouw website benoemen. Met behulp van backlinks (ook wel externe links genoemd). Omdat Google het bijvoorbeeld enorm belangrijk vindt dat jouw website benoemd wordt op de website van de brancheorganisatie waar jij lid van bent.

Linkbuilding
Linkbuilding

3.     Nieuwe teksten en verhalen

We kunnen daarnaast de teksten van jouw bestaande websitepagina’s herschrijven. Vind je dat jouw teksten wel iets beter kunnen? Dat ze op dit moment niet heel aantrekkelijk zijn om te lezen. Dat je stiekem vindt dat ze wel een beetje saai zijn? Dan kunnen we bijvoorbeeld jouw homepage gaan herschrijven. Of een betere contactpagina gaan schrijven. Of kan het geschiedenisverhaal van jouw bedrijf uit Rotterdam wel beter?

Teksten en verhalen schrijven
Teksten en verhalen schrijven

4.     Bloggen

We kunnen jouw bedrijf helpen met het schrijven van blogs. Net zoals wij ook elke week een blog plaatsen. Jij levert een verhaal aan. Tekst van een nieuwe ontwikkeling. Een nieuwe machine of een nieuwe medewerker. En dan schrijven wij een leuke blog. Die aantrekkelijk is om te lezen. Waardoor een potentiële klant kennis maakt met informatie die hij nog niet wist. We schrijven verhalen die ervoor zorgen dat jouw website meer naamsbekendheid krijgt. En we laten met blogs de expertise van jouw bedrijf zien. Aan potentiële klanten. En ook aan Google. Want ook Google is gek op blogs.

Bloggen
Bloggen

5.     Google Mijn Bedrijf

Potentiële klanten zoeken vooral snelle oplossingen. Oplossingen uit de buurt. En daarom kan jouw bedrijf niet meer zonder Google Mijn Bedrijf. Google Mijn Bedrijf helpt jouw bedrijf aan klanten uit jouw eigen omgeving: Rotterdam. Dit is een eenmalige investering: een investering die enorm helpt en jouw website ondersteunt. Zodat jouw website door jouw landingspagina’s, jouw backlinks en jouw blogs sneller en beter gevonden wordt door potentiële klanten uit jouw omgeving.

Google Mijn Bedrijf Seobureau
Google Mijn Bedrijf

Welk hulpmiddel is geschikt voor mijn bedrijf uit Rotterdam?

Het kan zijn dat jouw website het ene hulpmiddel meer nodig heeft dan het andere hulpmiddel. Richt jouw bedrijf zich bijvoorbeeld heel erg op klanten die wonen in de omgeving van Rotterdam? Dan zijn lokale landingspagina’s heel belangrijk.

Maar heeft jouw bedrijf online heel veel concurrenten? Dan zijn backlinks juist enorm belangrijk om gevonden te worden op Google.

Wat zijn dan de resultaten van zoekmachine optimalisatie?

Het is lastig te zeggen wat zoekmachine optimalisatie concreet oplevert. Dat komt omdat zoekmachine optimalisatie een investering op de lange termijn is. Het is namelijk niet te voorspellen hoelang het duurt voordat jouw website goed gevonden wordt op Google. Wat we zeker weten is dat zoekmachine optimalisatie resultaten oplevert. Alleen kunnen we dat na een lange periode pas vaststellen wat de exacte resultaten zijn. Zoekmachine optimalisatie is daarom een investering op lange termijn.

Daarom is het belangrijk om samen een doelstelling te bepalen: een x-aantal websitebezoekers. Of een x-aantal conversies. Aan de hand van deze doelstelling kunnen we samen met het zoekwoordenonderzoek bepalen hoeveel landingspagina’s en hoeveel backlinks ongeveer nodig zijn. Maar dat aantal is niet zeker. Want waarschijnlijk zitten jouw online concurrenten ook niet stil.

Daarom stopt zoekmachine optimalisatie nooit

Zoekmachine optimalisatie voor jouw website begint vandaag. De einddatum van zoekmachine optimalisatie is onbekend. Want zoekmachine optimalisatie is nooit klaar. Jouw bedrijf wordt niet continu gevonden als je bijvoorbeeld eenmalig deze maand 50 landingspagina’s laat schrijven. En een paar maanden alleen bezig zijn met linkbuilding is ook niet voldoende. Want jouw bedrijf verandert. Je opent een tweede kantoor in een andere plaats dan Rotterdam. Jouw online concurrentie wordt heftiger. Je gaat nieuwe producten verkopen. De wensen en eisen van potentiële klanten veranderen…

Want we kunnen continu zien wanneer en hoe hoog Google jouw website laat zien. Wat de resultaten zijn van landingspagina’s. Via welke zoekwoorden potentiële klanten op jouw website terechtkomen. En aan de hand van die informatie gaan we continu jouw website verbeteren.

Voor zoekmachine optimalisatie hebben we een uitgebreide methode ontwikkeld. Wil je weten hoe wij jouw bedrijf op de online kaart zetten?

Meer weten over SEO
Google SEO

Het zoekmachine optimalisatie stappenplan van Seobureau

Stappenplan zoekmachine optimalisatie

Jij wilt dat al jouw websitepagina’s zo hoog mogelijk op Google staan. Zodat jouw website gevonden wordt door potentiële klanten. En dat die potentiële klanten dan een actie op die websitepagina’s ondernemen. Om dat te bereiken hebben wij een stappenplan ontwikkeld. Dankzij dit stappenplan kunnen we stap voor stap toewerken naar jouw online doelstelling. Of dit nu een x-aantal websitebezoekers is of een x-bedrag aan omzet is.

Dit stappenplan bestaat uit de volgende zes stappen:

  • Stap één: we gaan duidelijk maken aan Google wie jouw bedrijf is en wat jouw bedrijf doet.
  • Stap twee: we zorgen dat jouw website ingaat op de behoeften en de vragen van jouw potentiële klanten.
  • Stap drie: we maken jouw website in samenwerking met jouw websitebeheerder technisch in orde.
  • Stap vier: we gaan landingspagina’s ontwikkelen.
  • Stap vijf: we linken binnen jouw website naar jouw verschillende websitepagina’s en we zorgen dat andere websites naar jouw website linken.
  • Stap zes: we gaan jouw website continu verbeteren.

Stap één: we gaan duidelijk maken aan Google wie jouw bedrijf is en wat jouw bedrijf doet

De basis van jouw droomhuis is de fundering. Jouw huis blijft niet staan zonder een goede fundering. Zo is jouw website de basis om goed vindbaar te zijn op Google. Samen kijken we hoe jouw website in elkaar zit. Jouw website moet namelijk gevonden worden door Google. Om jouw website te vinden en te begrijpen, ‘leest’ Google jouw website.

Voor jouw websitebezoeker moet duidelijk zijn:

  • Wie is jouw bedrijf is.
  • Wat jouw bedrijf doet.
  • Hoe (goed) jouw bedrijf dat doet.
  • Voor wie jouw bedrijf dat doet.
  • Waarom jouw bedrijf dat doet.
  • Wanneer jouw bedrijf dat doet.

Maar Google lees jouw website niet op dezelfde manier als jouw websitebezoeker. Google kijkt naar zoekwoorden. Naar de context van jouw website. Naar de beschrijving van jouw websitepagina. Kortom: alle tekst en al het beeldmateriaal van jouw website moet aan de eisen van Google voldoen. Zodat Google jouw website snapt. Want pas dan kan Google beoordelen hoe hoog hij jouw website vertoont.

Stap twee: we zorgen dat jouw website ingaat op de behoeften en de vragen van jouw potentiële klanten

Geeft jouw website antwoord op de vraag van jouw potentiële klant? Jouw potentiële klant zoekt wanneer ze jou niet kennen niet naar jou! Want ze zijn op zoek naar iets. Naar een product. Naar vaardigheden. Naar dienst. Of naar informatie. En dáár hebben ze een vraag over. En ze willen dat die vraag beantwoord wordt. Daarom gaan ze via Google op zoek.

Hoe komen we erachter of jouw website ingaat op de behoeften en de vragen van potentiële klanten? Dit doen we door te analyseren hoe een bezoeker via Google op jouw website zou kunnen komen: via welke zoektermen. Met behulp van het zoekwoordenonderzoek. Samen kijken we naar korte zoekwoorden (bijvoorbeeld: kamperen Nederland) en naar lange zoekwoorden (bijvoorbeeld: kamperen in Nederland in een luxe tent). En we gebruiken alleen maar de woorden die belangrijk zijn voor jouw bedrijf en die te maken hebben met jouw producten of diensten.

Stap drie: we maken jouw website in samenwerking met jouw websitebeheerder technisch in orde

De basis van zoekmachine optimalisatie staat. Het gezicht klopt. Want je biedt de juiste informatie aan: namelijk de informatie waar jouw potentiële klant op Google naar zoekt. Maar dan is de vraag: bied je jouw informatie op de juiste wijze aan?

Je hebt bijvoorbeeld een prachtige blog geschreven waar je antwoord geeft op de vraag: ‘wat zijn de tuintrends voor de komende jaren?’ Met behulp van prachtige foto’s die je de afgelopen maanden gemaakt hebt, probeer je potentiële klanten te inspireren. Maar je hebt er niet aan gedacht dat foto’s groot zijn. Daardoor duurt het bijna tien seconden voordat de blog geladen is. Dat is echt veel te lang.

Bij de derde SEO-stap gaan we samen met jouw websitebeheerder de achterkant van jouw website verbeteren.

Stap vier: we gaan landingspagina’s ontwikkelen

Na de basis van jouw website gaan we een stap verder. Met behulp van nog meer pagina’s: landingspagina’s. Zodat potentiële verder gaan kijken op jouw website of een actie ondernemen. Hoe doen we dat?

  • Door als eerste te bepalen wie jij als websitebezoeker wilt hebben.
  • Door daarna te beslissen wat die bezoekers moeten doen. Denk bijvoorbeeld aan:
    • Een contactformulier invullen.
    • Jouw inspiratiemagazine downloaden.
    • Doorklikken naar een productpagina.
    • Een offerte aanvragen.
  • Door de zoekwoorden (die in stap twee verzameld zijn) te selecteren die we gaan gebruiken als onderwerpen van de landingspagina’s.
  • Door een goede boodschap schrijven waar jouw websitebezoeker wat aan heeft.
  • Door de landingspagina’s te plaatsen. Het design van deze landingspagina’s is de basis van al jouw landingspagina’s. Elke landingspagina onderscheidt zich inhoudelijk (gedeeltelijk) van elke andere landingspagina. Hiervoor hebben wij een eenvoudige strategie ontwikkeld.
  • Na een aantal maanden kunnen we checken hoe hoog de landingspagina’s op Google staan. Daarnaast hebben we dan voldoende bezoekers gekregen om met behulp van Google Analytics te kijken wat bezoekers van de landingspagina vinden. Doen ze wat we willen dat ze doen: ondernemen ze actie?

Stap vijf: we linken binnen jouw website naar jouw verschillende websitepagina’s en we zorgen dat andere websites naar jouw website linken.

Het internet kun je vergelijken met een groot spinnenweb. Alles is aan elkaar verbonden. Daarom is het allereerst belangrijk dat jouw website ook een spinnenweb is. Dit betekent dat je binnen jouw website moet verwijzen. Van de ene websitepagina naar de andere websitepagina. De eerste stap is eenvoudig. Wanneer je bijvoorbeeld een blog geschreven hebt over de trends van elektrische fietsen, kun je in je blog linken naar jouw productpagina. Of je kunt verwijzen naar jouw nieuwste elektrische fiets. Dit noemen we interne linkbuilding.

Daarnaast is het belangrijk dat je gevonden wordt op andere websites. Dit noemen we externe linkbuilding. We zorgen ervoor dat bijvoorbeeld jouw blog over tuinonderhoud ook getoond wordt op andere websites. Deze websites linken dan op hun beurt weer naar jouw website. Linkbuilding kost veel tijd, maar Google vindt het belangrijk!

Stap zes: we gaan jouw website continu verbeteren

De laatste stap is eigenlijk heel logisch: zorgen dat de informatie van jouw website klopt en actueel is. Content moet actueel blijven. Google houdt van nieuwe informatie. Meer is altijd beter. Hoe doen we dit concreet?

  • We meten wat er gebeurt op jouw website. Bijvoorbeeld: hoeveel websitebezoekers klikken op een landingspagina op de knop voor een contactaanvraag?
  • We bepalen wat er goed gaat en wat beter moet. Een websitebezoeker leest bijvoorbeeld jouw hele blog. Maar daarna kan hij niet verder klikken om meer informatie te krijgen over jouw 3D-tekeningen.
  • We voeren verbeteringen uit. Bijvoorbeeld: we testen of een websitebezoeker wel een contactformulier invult op een landingspagina waar hij eerst een eBook kon downloaden (een eBook die dus bijna niet gedownload werd).
  • We controleren teksten op de juiste inhoud en gaan schrijven (bloggen) over jouw organisatie, jouw producten of diensten, ontwikkelingen in jouw markt… Kortom: alles waar jij wat over te vertellen hebt binnen jouw vakgebied.
  • We bepalen waar we nieuwe landingspagina’s over moeten schrijven en hoe we verder moeten gaan met linkbuilding.

Hoe klinkt dit zoekmachine optimalisatiestappenplan voor jouw bedrijf?

Klik voor meer informatie

Of lees verder over ons gratis voorstel: een gratis tekst van 500 woorden voor jouw website. Een voorstel hoe wij beginnen met zoekmachine optimalisatie voor jouw bedrijf!

Voorbeeldtekst SEO

Wat zijn de mogelijkheden van zoekmachine optimalisatie (SEO) voor mijn bedrijf uit Rotterdam?

Ben jij op zoek naar een zoekmachine optimalisatie bureau? Dan ben je bij Seobureau aan het juiste online adres.

Seobureau kan jouw bedrijf helpen om jouw bedrijf online op de kaart te zetten. Op de hele online (Nederlandse) kaart.

Of je nu rustig aan wilt beginnen met een klein SEO-budget. Of je uitgebreid en groots wilt knallen met veel landingspagina’s en veel (dure) backlinks. Wat jouw budget en doelstelling ook is: stap voor stap kunnen wij met behulp van een van de hulpmiddelen van online marketing (zoekmachine optimalisatie) jouw online doelstelling gaan halen.

Seobureau geeft jou daarom een goed SEO-begin

Er zijn enorm veel online marketingbureaus die zich bezighouden met zoekmachine optimalisatie. En daar willen wij graag anders in zijn.

Dat komt onder andere naar voren in onze schrijfstijl. Want onze schrijfstijl richt zich op het beantwoorden van echte klantvragen. Door in teksten oplossen van problemen of uitdagingen centraal te zetten met behulp van herkenbare voorbeelden.

En wij willen graag laten zien dat deze schrijfstijl ook past bij jouw bedrijf uit Rotterdam. Hoe willen we dat doen?

Wij schrijven een nieuwe tekst van maximaal 500 woorden voor een van de pagina’s van jouw website. Dat doen wij helemaal gratis en vrijblijvend. De enige kleine lettertjes van dit gratis aanbod is het volgende stappenplan:

  1. Jij vertelt voor welke websitepagina jij graag een anders geschreven wilt hebben.
  2. Wij schrijven een nieuwe tekst.
  3. We plannen een gratis kennismakingsgesprek bij jou op kantoor in Rotterdam. We doen ons best dit te doen binnen één werkweek.
  4. In dit gesprek laten wij jou de nieuwe tekst lezen.
  5. En we maken persoonlijk kennis met elkaar.
  6. Jij ontdekt de zoekmachine optimalisatiemogelijkheden van Seobureau voor jouw bedrijf.
  7. Wij doen jouw bedrijf een vrijblijvend betaald voorstel om een zoekmachine optimalisatieplan te schrijven. Een voorstel waar jij ja of nee op kunt zeggen.

Wil jij ook een gratis nieuwe websitetekst ontvangen?

Ontvang een gratis SEO-tekst
Seobureau Google Premier Badge

Ten slotte: dit is Seobureau uit Barendrecht

Je krijgt tien seconden: waar denk jij aan bij een online marketingbureau?

*tien seconden stilte*

Laten we het even anders doen:

Hier heb je €100.000 voor jouw bedrijf. Gratis en voor niets.

Je mag het voor jouw bedrijf gebruiken. Nee sorry. Je moet het voor jouw bedrijf gebruiken. En het is eigenlijk niet helemaal gratis. Nee: ik wil er geen geld voor terug. Je betaalt geen rente. Je hoeft niets af te lossen. En je zit echt helemaal nergens aan vast. Je krijgt het bedrag op één voorwaarde:

Je mag zelf beslissen wat echt met het geld gaat doen. Maar ik wil wel precies weten wat je er mee gaat doen. Elke maand wil ik weten waar je het geld voor gebruikt hebt en wat het geld opgeleverd heeft.

Want ik wil niet dat die €100.000 zomaar gebruikt wordt. Het geld krijg je niet zomaar. Neem je het geld aan? Dan ben je verplicht om het te investeren en mijn investering terug te verdienen.

Het is geen cadeautje. Zoals als een bloemenvaas die je van je schoonmoeder krijgt op jouw verjaardag. Die je in de kast zet omdat je de vaas niet mooi vindt en alleen even snel op de eettafel zet wanneer ze op visite komt.

Oké. We geven toe dat we geen €100.000 hebben. Dus dat bedrag kunnen we je niet geven.

Maar de situatie hierboven is precies de situatie wanneer wij gaan samenwerken. Jouw bedrijf en Seobureau.

Jouw bedrijf vertrouwt ons een bepaald bedrag toe. Jouw online marketingbudget. En daar mogen we geen slingers van kopen. Dar bedrag is niet bedoeld voor een weekendje Seobureau in Londen. Nee: jij geeft ons dit bedrag om te investeren op het internet. Zodat jouw bedrijf gevonden wordt door jouw potentiële klant. Maar jij geeft ons dit bedrag vooral omdat jij wilt dat zoekers op internet klant worden. Zodat jij gaat verdienen. Dat is het uiteindelijke doel van online marketing: online nieuwe klanten voor jouw bedrijf genereren. En daar zorgen we voor.

Seobureau is er dus niet zomaar. We zijn er voor online marketingresultaten. We bestaan omdat wij (deze) resultaten voor jouw bedrijf halen.

De wereld van online marketing is enorm ingewikkeld

SEOSEARemarketingConversieKeyword. We kunnen smijten met termen wat we willen. We kunnen een heel serieus gezicht trekken en een verhaal vertellen over bounce rate en sessies.

Maar goed. Wat heb jij daaraan en wat hebben wij daaraan? Dus dat doen we niet. Bekijk onze website maar eens. We doen echt ons best om te zorgen dat iedereen online marketing snapt. Jij dus ook. We proberen je zoveel mogelijk praktische tips te geven. Waar jij vandaag nog iets mee kunt.

Waar krijgen wij energie van?

Het maken van advertenties op Google en op Facebook. En we worden enthousiast als we zien dat ze direct of indirect geld gaan opleveren.

Het schrijven van leuke teksten voor jouw website. Ook dat vinden we echt leuk.

We kijken graag naar jouw website. We geven graag complimenten en tips. Zodat jouw website steeds beter wordt, samen met jouw website designer.

Waarom kiezen onze klanten voor ons?

We zeggen niet tegen jou dat Seobureau het beste online marketingbureau voor jouw bedrijf is. Want dan adviseren we een wc-eend. We durven namelijk ook niet te zeggen dat Seobureau het perfecte online marketingbureau is. Want ook wij doen niet alles goed.

Maar word jij klant bij ons? Dan gaan we jouw bedrijf analyseren. Jouw online marketing bekijken. En dan ontdekken we: dit gaat er al heel goed. En dan pas gaan we kijken: wat kunnen wij beter doen? We proberen open en eerlijk te werken. En we behalen zo samen resultaten. En volgens ons is dat wel zo fijn: precies weten waar je vandaag en morgen aan toe bent. Dat is hoe wij online marketing als middel voor jouw bedrijf inzetten. Welkom bij Seobureau. Neem een zit op een van onze stoelen:

Onze stoelen
Onze stoelen


1