+250% meer brochure aanvragen met SEA
Opdrachtgever:
Robuust Stijlvol buitenleven
Binnen 9 maanden nam het aantal brochure aanvragen met maar liefst 250% toe dankzij een buitengewone succesvolle Google Ads-strategie.
Een conversiepagina die echt het verschil maakt...
Een Google Ads strategie toepassen op zoektermen is stap 1, maar conversie behalen doe je allereerst door te focussen op een goed fundament van je website. Hoe communiceer je de boodschap op de website zo dat websitebezoekers direct weten wat er te halen valt en hoe er contact opgenomen kan worden? Mee denken bij de bouw van een website is cruciaal.
Daarom keken we nauwkeurig mee bij het samenstellen van structuur, menu en indeling van websitepagina's. Daarbij zijn diverse conversiepagina's helemaal toegespitst op onder andere de brochure aanvraag-pagina leidend geweest voor het grote succes voor Robuust Stijlvol Buitenleven.
Hoe kom je aan een consistente stroom leads met brochure aanvragen?
Onze specialisten weten hoe ze jouw klanten meekrijgen in een helder verhaal zodat jouw bedrijf groeit.
Wil jij ook groeien in brochure aanvragen?SEA strategie gericht op zoektermen met de juiste zoektintentie
Zorg dat elke euro die je in een Google Ads campagne stopt efficiƫnt wordt ingezet. Met dat in het achterhoofd is er nadrukkelijk gekeken welke zoektermen voldoen aan de juiste zoekintentie. Hoe breed steek je de zoektermen in? In het geval van Robuust Stijlvol Buitenleven is specifiek ingezet op de zoekintentie die zich richt op maatwerk en het uitbesteden van de bouw van buitenverblijven.