1221SEO

Duurzaam groeien naar de top van Google

Stijg naar de top 3 in Google - Meer verkeer op je website - Meer conversies

Profiteren van hoge Google posities?

Een website die goed gevonden wordt in de zoekmachine levert meer verkopen en leads op. Of je nu helemaal niet vindbaar bent of je juist een extra zetje nodig hebt, we kunnen je helpen.
Optimale begeleiding

Optimale begeleiding

Heldere communicatie
Weten waar je staat en hoe we dat gaan verbeteren.
Strategische aanpak
We zijn flexibel maar hier even niet. Gedegen onderzoek is altijd de basis.
Daverend succes
Hier doen we het uiteraard voor. Stevige successen in de zoekmachine.
In 3 stappen naar resultaat

In 3 stappen naar resultaat

1
Marketingplan
We onderzoeken je doelgroep, website en formuleren je boodschap. Zodat jij precies weet waar je het beste de volgende marketing euro kunt investeren.
2
Implementatie
We gaan vlot van slag met het opzetten van de kersverse strategie op maat. We houden je uiteraard op de hoogte voor maximale grip.
3
Omzetgroei
Geniet van groeiende zichtbaarheid en een stijgende omzetlijn. Marketing wordt weer een leuk thema tijdens je MT vergadering.
Bekijk prijzen
Website checklist

5 onderdelen voor je website die direct meer sales opleveren

De meeste websites zorgen voor te weinig sales. In deze PDF laten we zien welke 5 onderdelen er niet op je website mogen ontbreken. Maak deze aanpassingen en je website zal meer sales opleveren.

Download checklist

Uitleg over SEO

Als ondernemer wil je natuurlijk dat jouw website goed gevonden wordt in zoekmachines zoals Google. Maar dat is gemakkelijker gezegd dan gedaan. Het kan namelijk erg lastig zijn om hoog in de zoekresultaten te komen en daar ook te blijven. Vooral in een snel veranderende online wereld!

Zoekmachineoptimalisatie, beter bekend als SEO, is dan ook een belangrijk onderdeel van online marketing. Het is een duurzame strategie die ervoor zorgt dat jouw website beter zichtbaar is voor mensen die op zoek zijn naar jouw producten of diensten. Met SEO kun je hoger in de zoekresultaten komen en meer organisch verkeer naar je website trekken, wat uiteindelijk kan leiden tot meer conversies.

SEA kan ook helpen om meer verkeer naar je website te krijgen, maar het heeft niet dezelfde voordelen als SEO. Bij SEA betaal je namelijk voor elke klik op je advertentie, terwijl SEO een investering is in de lange termijn. Als je investeert in SEO, bouw je een sterke online aanwezigheid op die je blijft helpen om organisch verkeer en conversies te genereren, zelfs als je stopt met betaalde advertenties.

Lokale SEO is vooral belangrijk voor bedrijven met een fysieke locatie. Het zorgt ervoor dat je beter zichtbaar bent in de lokale zoekresultaten en helpt mensen in de buurt van jouw bedrijf te vinden. Dit kun je bereiken door bijvoorbeeld je Google bedrijfsprofiel te optimaliseren en lokale zoekwoorden in je website te gebruiken.

Wat is jouw investering?

Benieuwd wat de investering is voor transparante marketing volgens een bewezen stappenplan?
Bekijk prijzen
Onze prijslijst