1445SEO

Een marketingplan dat wél werkt

Op basis van data - gebaseerd op bewezen frameworks - afgestemd op jouw organisatie

De volgende stap maken?

Wij weten dat je een online koploper wilt zijn. Maar er zijn 1000 manieren om dat te bereiken. Wil jij weten waar je het beste je volgende marketing euro kunt besteden?

Wat levert het je op?

Elke Euro die je hierna investeert in marketing levert je meer op.
Een duidelijk plan volgens een bewezen framework.
Je weet precies waar je het beste je volgende marketing euro kunt besteden.
Een plan om vindbaar te zijn maar ook om je conversie te verhogen.

Maak een afspraak
Deze organisaties gingen jou voor
  • Van Van EE
  • Erik van Gelder
  • FALK
  • Werkfruit
  • Van Essen Keukens
  • Wildenberg Interieurarchitectuur
  • Antwan Tuinprojecten
  • ISM
  • Robuust Stijlvol Buitenleven
  • FVR
  • Friesland Campina
  • Philips
  • Van der Wiel Makelaardij
  • R Floorzz
  • De Keukenmakery
  • Montagemarkt
  • Koblox
  • Kok Hoveniers
  • Flamingo Parket
  • Trivalue
  • Hollemans Homesteel
  • Akkerman Kruiskade
  • BoomNL
  • Lodewijck
  • JVM Metaal
  • Houtte
In 3 stappen naar resultaat

In 3 stappen naar resultaat

1
Marketingplan
We onderzoeken je doelgroep, website en formuleren je boodschap. Zodat jij precies weet waar je het beste de volgende marketing euro kunt investeren.
2
Implementatie
We gaan vlot van slag met het opzetten van de kersverse strategie op maat. We houden je uiteraard op de hoogte voor maximale grip.
3
Omzetgroei
Geniet van groeiende zichtbaarheid en een stijgende omzetlijn. Marketing wordt weer een leuk thema tijdens je MT vergadering.
Bekijk prijzen
Website checklist

5 onderdelen voor je website die direct meer sales opleveren

De meeste websites zorgen voor te weinig sales. In deze PDF laten we zien welke 5 onderdelen er niet op je website mogen ontbreken. Maak deze aanpassingen en je website zal meer sales opleveren.

Download checklist

Waarom een marketingplan?

Wij snappen het gevoel: gewoon adverteren en omzet draaien! Toch? Maar zonder een goed plan is jouw marketing richtingloos. Je begint zomaar ergens, zonder aantoonbare data dat je de juiste doelgroep, kanalen of targeting hanteert. En dat is zonde van jouw beschikbare marketingbudget.

Met een marketingplan ben jij verzekerd van de best mogelijke strategie binnen jouw budget en kaders. Wij vertellen je welke platforms wel en niet geschikt zijn, waar de kansen en valkuilen liggen en hoeveel dit gaat kosten. Want je wil niet jouw budget in Facebook steken, terwijl je doelgroep allang naar Instagram verhuisd is. Of in de verkeerde zoekwoorden op Google, waardoor jouw lokale onderneming plotseling met landelijke concurrentie te maken krijgt.

Wat is jouw investering?

Benieuwd wat de investering is voor transparante marketing volgens een bewezen stappenplan?
Bekijk prijzen
Onze prijslijst