fbpx

Jouw doelgroep in kaart gebracht!

Betaald adverteren op Google en social media als Instagram en Pinterest is een investering. Als ondernemer heb je een beperkt budget en hier wil je dan ook het maximale uithalen.

Een van de middelen om dat te bereiken, is een (geografische) segmentatie van jouw doelgroep.

Wij helpen je jouw doelgroep in kaart te brengen. Wie wil ik bereiken? Via welke kanalen wil ik zichtbaar zijn? Waar bevindt mijn doelgroep zich? Zijn vragen die hierbij centraal staan.

Met een (geografische) doelgroep segmentatie verklein je de kans dat je grasmaaiers aanbiedt aan iemand die in een flat woont of mensen bereikt voor wie jouw exclusieve keukens te duur zijn.

 

 

AVG-proof

Elf persoonlijke kenmerken

Lijst met postcodes

Online en offline adverteren

Onderzoek naar jouw doelgroep

De doelgroepsegmentatie is AVG proof: je ontvangt op basis van openbare data de postcodes waar jouw doelgroep voornamelijk woont. Onze segmentatie is mogelijk op basis van elf persoonlijke kenmerken, bijvoorbeeld: leeftijd, inkomen en WOZ-waarde. 

Dankzij de resultaten van het onderzoek wordt adverteren effectiever in Google Ads en op social media. Maar je kunt de postcodes ook gebruiken om in de juiste regionale kranten en magazines te adverteren. Hiermee wordt jouw marketingbudget zo efficiënt mogelijk ingezet.

Meer informatie? Neem dan vrijblijvend contact op. 

1Contact

Stel je vragen over doelgroepsegmentatie!

Heb je nog vragen over doelgroepsegmentatie of vragen over het inzetten hiervan voor bijvoorbeeld Google for Jobs 

Wij helpen je graag verder!

Ik neem contact op
Stel je vragen over doelgroepsegmentatie!
1