Terug naar blog

Bloggen, een goed idee?

1 oktober 2024

Veel bedrijven maken content waarmee ze juist niet zichtbaar of vindbaar zijn.

We komen ze regelmatig tegen.

Bedrijven die echt ontzettend veel tijd hebben geïnvesteerd in het schrijven van blog artikelen, van landing pages en zelfs content voor hun socials.

Ze hebben vrachten aan content op hun website staan.
Toch zien ze weinig resultaat terug.

En dat voelt machteloos...
Zoveel werk, zo weinig resultaat.

Ze missen helaas één essentiële nuance in hun content.

Ze maken wel content...
Maar die gaat niet over de juiste onderwerpen.

Onderwerpen die:

• Hun bezoekers interessant vinden
• Problemen oplossen voor hun bezoekers
• Geen hele duidelijke boodschap bevatten

Dan moet je ze ook nog op zo'n manier schrijven, zodat de content gaat ranken in Google. Nu nog in de zoekmachine, straks in de volgende Google omgeving, waarin AI een hoofdrol zal spelen.

Dus bloggen is nog steeds een goed idee.
Maar wel over onderwerpen waar mensen op zoeken.
En vervolgens inhoudelijk de bezoeker echt vooruit helpen.

Lukt je dat?

Dan heb je nog steeds goud in handen.

Voordat wij een samenwerking met een klant opstarten doen wij uitgebreid onderzoek. Zodat we weten waar de kansen liggen. Waardoor je heel gericht content kunt maken.

Doe je dit onderzoek niet...

Dan is de kans op succes heel klein.