Een nieuwe website...

Blijf wel vindbaar op Google

Group of people

Je hebt een goede webdesigner gevonden en zijn offerte bijna geaccepteerd. Want het is tijd voor een nieuwe website. Je scoort goed op Google. Maar jouw design is flink verouderd. Ondanks dat krijg je alsnog veel bezoekers. Maar die bezoekers leveren weinig op

Je weet dat je met een nieuwe website snel kunt dalen op Google. Dat wil je voorkomen. Want je wilt niet dat je straks ineens veel minder websitebezoekers krijgt. Want je laat niet voor niets een dure website bouwen. Je wilt niet dat jouw website ineens in een diep dal valt en bijna geen nieuwe bezoekers meer krijgt.

Advies aan jouw webdesigner

Behoud posities op Google

Juiste pagina's in hoofdmenu

Met Seobureau is jouw website mooi én conversiegericht

Veel webdesigners zijn goed in hun vak. Maar ze richten zich op websitedesign en niet op conversie en vindbaarheid op Google. We zien websitebouwers dezelfde fouten maken. Terwijl we die fouten eenvoudig kunnen voorkomen als we ze goed sturen. Zodat jij jouw hoge posities behoudt. Zodat jij wel vindbaar blijft op Google.

Met Seobureau voorkom je dat je jouw dure website moet repareren. Want voorkomen is beter dan genezen.

Ontdek hoe wij je helpen

We gaan heel kritisch naar jouw website kijken

We gaan jullie website beoordelen

Tuurlijk kijken we ook wat goed gaat. Maar we gaan vooral op zoek naar verbeteringen. We hebben veel ervaringen met websites en webshops die goed presteren. En daardoor weten we wat potentiële klanten eisen van een website.

We gebruiken ook statistieken van Google

Hoe presteren jouw pagina’s op Google? Hoeveel bezoekers krijgt jullie website? Welke pagina’s worden veel bezocht en welke niet? En hoeveel conversies krijgt de website?

 

We maken een praktisch verbeterlijstje

Nu hebben we een mooi lijstje met verbeteringen. We laten zien waarom we een pagina aan willen passen of waarom die productomschrijving anders moet. De reden dat er een extra knop nodig is.

Samen met jullie websitebeheerder voeren we de adviezen uit

We overleggen met jullie websitebeheerder die ons gezamenlijke lijstje uitvoert. Daarna blijven we jullie website meten en bekijken. Om te ontdekken of de verbeteringen effect hebben.

1