Wil jij ook leads genereren met een goede strategie op Facebook en Instagram?
Leg jouw wensen aan ons voor en we bekijken samen naar de mogelijkheden.
Neem vrijblijvend contact opDat is het resultaat van een Facebook/Instagram campagne. Door de campagne hebben meer dan 60 mensen uit de doelgroep contact opgenomen. Dit realiseerde wij in samenwerking met de klant, die hypotheken verstrekt, waardoor dekgemiddelde kosten voor een klik maar 21 cent bedroeg.
Het is iedereen bekend dat de rente historisch laag is. Maar mensen doen niets met die kennis. En dat terwijl bijna iedereen op lange termijn geld bespaart zodra je de hypotheek over sluit. Daar lagen en liggen dus de kansen voor de klant.
Ook zijn mensen, mede door corona, bezig met verbouwplannen. Daar sluit je doorgaans vaak een extra hypotheek voor af. Maar door de lage rente dalen de maandlasten zelfs met een hogere hypotheek!
Kortom: bijna iedereen kan elke maand besparen op zijn maandlasten. Maar hoe maak je dat kenbaar aan je doelgroep? Juist, door advertenties te maken waarin je dit duidelijk maakt. Dit was de basis van onze social media strategie: een probleem beschrijven.
Wat ga je delen op Facebook en Instagram? Het is belangrijk om je doelgroep voor het eerst te triggeren en te blijven herrineren. Want iemand neemt niet zomaar contact op met een hypotheekadviseur, daar zijn meerdere contactmomenten nodig. Dat is de zogenaamde customer journey.
Wat we gebruikte?
Verschillende onderwerpen voor in de customer journey zoals klantverhalen, rekenvoorbeelden, blogs en video’s. De boodschap was precies wat potentiële klanten wilden lezen. En met resultaat.
De kracht van herhaling is belangrijk met advertenties op Facebook en Instagram. Remarketing is daarom erg belangrijk. Waardoor de klant, die serieus overweegt om zijn/haar hypotheek aan te passen als het ware niet meer om deze hypotheekverstrekker heen kon.
Leg jouw wensen aan ons voor en we bekijken samen naar de mogelijkheden.
Neem vrijblijvend contact op