Hoe is de uitdaging behaald?
Om te zorgen dat SenzUp meer inzicht heeft in de resultaten van hun marketingcampagnes hebben we:
- Alle online marketingkanalen toegankelijk gemaakt voor de klant.
SenzUp kan nu op elk gewenst de resultaten van de campagnes inzien.
- Het Google AdWords account volledig opnieuw ingericht en gemoderniseerd.
Hierdoor werden de campagnes effectiever en bovendien veel inzichtelijker.
- De offline reclame en online reclame apart in kaart gebracht in de resultaten.
Om te zorgen dat het aantal leads toenam zonder het budget te verhogen, hebben we:
- De Google AdWords campagnes geoptimaliseerd.
Dit doen we met behulp van geavanceerde AdWords scripts en het gebruik van slimme algoritmes. Het budget kon hierdoor met 25% naar beneden.
- De conversiemethodes op de website geoptimaliseerd.
Het aanvragen van een brochure was eerst te ingewikkeld. Wij hebben meerdere opvallende buttons op de website geplaatst waarmee je makkelijk een brochure aanvraagt. Het aantal aanvragen is hierdoor flink toegenomen.