Hoe is deze uitdaging behaald?
Om te zorgen dat de SEO is verbeterd hebben we:
- De techniek van de website geoptimaliseerd.
Door de techniek aan te passen snapt Google nu beter wat Mupol Personeelsdiensten aanbiedt en waarop ze gevonden willen worden. Hierdoor is het verkeer op de website niet alleen toegenomen, maar passen de bezoekers ook beter bij het bedrijf.
- Een profiel opgebouwd met betrouwbare backlinks
Een ‘backlink’ is een verwijzing naar jouw website vanaf een andere website. Hoe populairder en relevanter deze website is voor jouw website, hoe hoger Google deze backlink waardeert. Hoe meer goedgewaarde backlinks Google kan vinden hoe geloofwaardiger jouw website is. Hierdoor kom je steeds hoger in de ranking van Google te staan.
Om te zorgen dat bezoekers ook echt leads worden, hebben we:
3. Goede landingspagina’s en interessante content ontwikkeld.
We hebben landingspagina’s gemaakt die zorgen dat bezoekers op de juiste manier op de website terechtkomen en direct content te lezen krijgen die te maken heeft met hun zoekvraag. Hierdoor weet de bezoeker dat ie goed zit. Ook hebben we natuurlijk ‘call to action’ knoppen toegevoegd aan deze landingspagina’s. Hierdoor krijgen ze nu gemiddeld 3-10 directe aanvragen per maand via de website.