Nog geen ervaring met online advertenties
Betaalde advertenties op Facebook en Instagram waren voor hen ook nog eens nieuw. Maar ze wilden weten of online adverteren wat voor hen was. Deze Pasen vonden ze het juiste moment om dat te ontdekken.
De campagnes gingen precies op tijd live: anderhalve week voor Pasen. Want dat is het moment dat iedereen nadenkt over de vraag: wat gaan we eten tijdens Pasen?
Na een telefonische intake op donderdag stond de actie de volgende dag online. Al na een paar dagen was duidelijk dat de campagne meer ontbijtjes zou verkopen dan we ooit hadden kunnen denken. De maximale capaciteit om alle ontbijtjes te kunnen bezorgen was eigenlijk maar 250. Over succes gesproken…
- Uiteindelijk verkochten we meer dan 400 ontbijtjes en was de omzet ruim €4.000.
- En dat met een klikbudget van iets meer dan €150!
- Maar er zijn ook meer dan 28.000 mensen bereikt. Dat betekent dat een groot deel van de doelgroep uit de regio bereikt is en de naamsbekendheid van Hoogerbrug een stuk groter is.