Group of people

24 leads per maand met SEO en SEA

Group of people
Group of people

Van 0 naar 24 leads per maand in minder dan één jaar tijd! Iemand die zijn gegevens op jouw website achterlaat is heel waardevol. Om gegevens van klanten te verzamelen, heb je een goede aanbieding nodig én een goede online marketingfunnel.

Ontdek hoe wij tot dit resultaat kwamen

Dankzij 7 landingspagina’s en een goede Google Ads-campagne staat deze klant, die fruitboxen levert aan bedrijven, bovenaan in Google. Het aantal websitebezoekers verdubbelde, van 500 naar 1.000 unieke bezoekers per dag. Vorig jaar kreeg de website geen aanvragen, maar inmiddels krijgen ze bijna elke dag een aanvraag voor een proefbox binnen! Bijna elke dag één nieuwe lead, die ook nog eens binnen de ideale profielschets valt 

women SEO Bureau

Hoe kwamen we tot dit resultaat?

  1. Landingspagina’s schrijven.
  2. Landingspagina’s optimaliseren.
  3. Adverteren in Google.
  4. Remarketing met Google Ads. 

Landingspagina’s schrijven

We hebben de klant overtuigd van SEO. Daarom zijn we gestart met een uitgebreid zoekwoordenonderzoek. Uit dat onderzoek bleek dat er 7 zoekwoorden zijn waar in Google resultaat mee behaald kon worden. Met behulp van synoniemen uit het zoekwoordenonderzoek, schreven we landingspagina, geheel in de stijl die past bij zowel de klant als de potentiële klant. 

Ingericht op conversie

De zogenoemde landingspagina’s hebben we geoptimaliseerd voor Google, maar uiteraard ook compleet ingericht voor en zo groot mogelijke kans op conversie. Elke landingspagina gaat in op het zoekwoord, maar wordt bijgestaan met een passend aanbod in de vorm van het gratis aanvragen van een proefbox. Een schot in de roos is gebleken! Want dit heeft mede bijgedragen aan 24 leads per maand!

Landingspagina’s optimaliseren

Een landingspagina staat niet zomaar bovenaan, al helemaal niet op de eerste pagina. Google zet namelijk landingspagina’s bovenaan die het beste de vragen van zoekers beantwoorden. En we weten allemaal dat een plek op de tweede pagina van Google geen zin heeft. Of dacht jij van wel? Wij niet.

Dagelijkse monitoren

Daarom monitoren we wekelijks de posities van landingspagina’s in Google. Stijgen ze niet of staan ze (nog) niet op de eerste pagina? Dan verbeteren we ze, door tekst toe te voegen of aan te passen. Daarnaast zorgden we dat belangrijke pagina’s op hun website intern linken met elkaar. Daardoor kan Google beter begrijpen waar de pagina over gaat en vertellen we Google welke pagina’s het meest belangrijk zijn.

Adverteren in Google

Google Ads vult de landingspagina’s perfect aan, zodat de website bijna altijd bovenaan staat bij een ingetypt zoekwoord, die gerelateerd is aan fruitboxen voor bedrijven. Want de ene zoeker klikt op een advertentie, terwijl een andere potentiële klant de advertenties overslaat. Door zowel een goede advertentie strategie en SEO strategie zorgen we dat deze klant bijna altijd bovenaan staat in Google.

Remarketing met Google Ads

Heeft een potentiële klant de website bezocht? Dan zorgen we met remarketing dat de zoekende klant nogmaals in aanraking komt met de website. Door middel van video en andere content zijn we wederom zichtbaar bij de potentiële klant. De kracht van video vult alle andere content en het aanbod aan. Dankzij een nieuwe bedrijfsvideo’s, krijgen websitebezoekers op YouTube en andere websites als Nu.nl en gerelateerde websites een korte video van de klant te zien. Zo worden ze nogmaals herinnerd en getriggerd om een proefbox aan te vragen. 

Wil je ook leads genereren uit je website?

Benieuwd of wij ook met jouw 24 leads per maand kunnen genereren? Ontdek wat de mogelijkheden zijn met jouw website!

Neem vrijblijvend contact op
women SEO Bureau
1